fredag 7 maj 2010

Samtalskontakt!

Idag har jag varit hos min nya samtalskontakt för första gången. En psykolog.
Hon verkade dock ganska trevlig och förklarade sina tankegångar för mig. Det känns alltid bra när någon anstränger sig för att jag ska förstå och inte bara ångar på i sin egen takt. Jag har ju ett lite långsamt grundtempo, så folk behöver dämpa sig lite för att jag ska orka med. Efter nästan en timma där blev allt hon sa lite luddigt och jag var tvungen att koncentrera mig oerhört mycket för att hänga med överhuvudtaget. Hur som helst ska jag tillbaka och hoppas att hon kan hjälpa mig att tysta demonerna.

Dock har jag inte mycket till övers för deras framförhållning. Fick kallelsen igår. Så jag hann inte förbereda mig på att jag skulle dit, även om det kanske var bra för då hann jag inte oroa mig heller.

Jag önskar att jag hade koncentration nog att skriva långt och intelligent här, men det existerar inte hos mig just nu. Någon gång kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar