torsdag 13 maj 2010

Pigg och trött

Jag hade tänkt skriva ett glatt inlägg om hur otroligt pigg jag har varit de senaste dagarna. Jag har varit uppe sent och spelat dataspel och trivts ganska bra. Hela tiden har jag väntat på bakslag, men de verkar ha uteblivit. Så kanske medicinen hjälper...

Jag funderade också på om det är så här "vanliga" människor har det? Att kunna vara uppe sent en kväll utan att fundera på om man fungerar alls dagen efter. Jag tänker alltid att jag kan ta en tupplur på eftermiddagen och i värsta fall ligga i soffan resten av kvällen om jag måste vara i skolan på dagen. Så tänker nog inte andra.

Det är i alla fall så att jag tror att jag kunde vara så pigg eftersom jag inte varit i skolan. Jag har inte behövt koncentrera mig på något utan bara spelat dataspel och tagit det lugnt. Idag märker jag att jag inte kan följa en längre text. Jag har helt enkelt inte koncentrationen. Det är också svårt att skriva detta inlägget för jag håller inte riktigt ihop tankarna.

Idag måste jag absolut sova någon timme mitt på dagen för att hålla ihop resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar