onsdag 3 november 2010

Medicinhöjning igen

Jag blev less på att vara nere. Hellre trött då, så nu har jag höjt medicinen igen.
Känns lite fel och jag har läkartid om en dryg vecka, så jag får väl fortsätta resonera då. Helst vill jag bara sova, men man kan ju inte sova sig igenom livet. Tyvärr...

Allt jag vill är att leva i min egen takt i min egen värld.
Jag får väl bli eremit eller galen kattant. Det är ju också ett liv.

Sova, vila, pyssla, träna. Det hade varit en perfekt kombination för mig, men det är någon som har kommit på att man behöver pengar för att köpa mat och betala hyran. För att få tag på pengar måste man jobba eller på annat sätt prestera något så att man gör sig förtjänt av pengarna. Kunde de inte bara regna ner från himlen i lagom mängd istället. Jag skulle glatt gå ut och plocka upp dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar