måndag 22 november 2010

Upp och ner

Problemet med medicinhöjning är att jag får en känslomässig berg-och-dalbana. Upp och ner och upp och ner...
Några timmar i taget och mest ner. Känns inte så bra, men jag får väl försöka rida ut stormen och ha tålamod att vänta. Det påstås ju att det tar några veckor att märka skillnad.
Problemet är att jag inte har tid att vänta ett par veckor. Det är nu det är jobbigt i skolan. Det är nu jag behöver lite energi.

Jag funderar på om jag är otroligt väderstyrd. Här regnar det och är grått och jag är trött på det! Jag vill ha snö!
Det blir mycket ljusare då. Och tystare. Det är nog det jag uppskattar mest med snö att det liksom dämpar alla ljud.

Jag vill bara flytta ut i ett hus på landet och odla egna grönsaker, mata hönor och ta dagen som den kommer. Tyvärr behöver man pengar för att överleva även i ett hus på landet... Jag orkar inte (error, negativ tanke. alternativ tanke: jag är trött, jag behöver vila mycket) snurra med i världens tempo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar