fredag 5 mars 2010

Är trött...

... tröttare än på länge faktiskt. Min kurator sa till mig "du får inte bli så trött!" och hon har ju rätt. Det är ju bara det att jag inte har sovit ordentligt på flera månader och då blir man trött. Det blir alla!
Sedan har inte alla små demoner som kräver sitt och ett förnuft som ska försöka mota bort dem. Det är väl det som är det största problemet. Det är inte bara jag som är trött, mitt förnuft är också trött och då vinner demonerna mark.

Men det är vår också och även om jag aldrig skulle erkänna det för någon, så är det lite lättare att bli glad när det är sol ute.

Jag borde stilla mig och djupandas lite, men jag är alldelens för rädd för vad som skulle kunna komma fram. Även om det bara är tankar och känslor och inte kan skada mig. Dra ner tempot några snäpp hade nog varit bra. Frågan är ju bara hur man gör det när skolan går på som vanligt utan att bry sig om att jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar