onsdag 16 februari 2011

Presentation

Jag tänker att jag ska försöka mig på en presentation som går runt på diverse bloggar. Hur jag lyckas med detta och fortfarande vara någorlunda anonym vet jag inte. Jag kanske tröttnar på att vara anonym till slut...

Jag kommer absolut inte lyckas publicera något varje dag. Det skulle vara att sätta för stor press på mig själv, men så småning om kan jag nog hinna igenom listan. Om jag inte tröttnar innan dess. Jag är bra på att påbörja saker, men sämre på att avsluta dem...

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina diagnoser
Dag 03 – Mina mediciner
Dag 04 – Tvångstankar
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Mina föräldrar
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Arv
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Min framtid
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Kärlek
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Institutioner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Döden och livet därefter
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Något som räddat mitt liv
Dag 19 – Detta ångrar jag att jag gjort
Dag 20 – Mina hobbies
Dag 21 – Detta ångrar jag att jag inte gjort
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Miljö
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min favoriträtt
Dag 30 – Mina förebilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar