torsdag 17 mars 2011

Dag 13 - Den här veckan

Det är ju passande att skriva om det nu när det är fredag.

Veckan har gått på som vanligt med skola, skola och skola. Där får jag även min dagliga dos socialt liv. När jag väl kommer hem är jag trött och sitter bara i soffan.

Jag är ju trött i skolan också. I tisdags höll jag på att somna på en lektion. Det var riktigt jobbigt. Jag kunde liksom inte stå emot, ögonen gick bara i kors.

Jag har även varit lite stressad, så i måndags skrev jag en lista på saker som behöver göras och portionerade ut det på dagarna. I tisdags var det dammsugning, igår tvätt och disk och idag ska jag ta tag i återvinningen som svämmar över...
Det känns mer överkomligt om jag bara behöver göra en eller två saker/dag. Då blir det gjort! Annars springer jag mest omkring och börjar på allt, men slutför inget. Alternativt blir jag övermannad av allt som ska göras och fastnar i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar