måndag 28 juni 2010

Midsommar

Det blev en lagom dos friluftsliv och mycket sol. Sol ska ju vara bra sägs det, så man får i sig D-vitamin. Mitt största problem har väl varit att jag haft hjärtklappning i helgen. Bara sådär, helt utan anledning. Det gillar jag inte!
Ändå har jag tagit det lugnt, sovit mycket och njutit av att vara på landet.

Så uppenbarligen har min kropp fått för sig att jag har stressat. Fast jag har tagit det lugnt. Det får vara så länge. Jag är liksom inte gjord för panikångest för jag orkar inte bry mig om då min kropp trilskas.
Jag har i och för sig i uppgift från psykologen att försöka lyssna bättre på mig själv. Inte bara lyssna och ta in alla andra...

Betyder hjärtklappning att jag ska vila? Eller att jag borde aktivera mig lite?
Lyssna går ju an, men tolka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar