måndag 1 augusti 2011

Dagsstatus

Jag trodde att det var en bra dag idag.
Sedan gick jag till affären för att köpa mjölk och insåg att det var inte alls en bra dag. Ångestkänningar bara av att gå ut.
Då kan jag lika gärna gå och lägga mig igen.
Tyvärr har jag inte riktigt tid med det...

Min ångest är inte på något sätt svår. Jag kan göra det mesta med den molande i magen, men ingenting är roligt.
Det är egentligen ingen hemsk och jobbig känsla, men den lägger en dimslöja över allt jag gör.
Jag vet att jag egentligen behöver vila, men jag har förberedelser att göra och skola att plugga till. Även om jag inte kommer att kunna koncentrera mig så bra idag så behöver det göras. Min planering tål inte dåliga dagar för tillfället.
Dålig planering? O ja, men vad gör man när hösten närmar sig med stormsteg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar